Časté dotazy

Jaké jsou nejčastější dotazy našich hostů?

  1. 1
    Od kolika hodin je možné se ubytovat?

    Check-in je v našem hotelu možný od 14:00. Recepce funguje nonstop, a tudíž dále čas check-inu není nijak podmíněn.

  2. 2
    Do kolika hodin je v našem hotelu check-out?

    Čas odhlášení z pokoje je do 11:00, pozdější check-out závisí vždy na aktuální obsazenosti a domluvě s recepcí hotelu.

  3. 3
    Je určený čas, kdy se večer vrátit zpět do hotelu a pokoje?

    Ne, naši recepční jsou tu pro vás nepřetržitě. Pokud řádně provedete check-in a hotel opustíte, váš zpáteční příchod je možný kdykoliv. Budou-li dveře již uzamčené, využijte prosím zvonek vedle hlavního vchodu.

  4. 4
    Jak probíhá check-in?

    Při příchodu na recepci se prosím prokažte osobním dokladem (občanský průkaz, pas). Recepční poté zadá vaše osobní údaje do hotelového systému, kde budou v bezpečí uloženy. Vytiskneme vaši hotelovou ubytovací kartu, ve které budeme potřebovat váš podpis a poté vás doprovodíme na váš pokoj.

  5. 5
    Mohu si v hotelu před check-inem někde uložit svá zavazadla?

    Ano, samozřejmě. Svá zavazadla můžete odložit na recepci, kde vám je naši zaměstnanci uloží do speciálního uzamykatelného prostoru do doby, než se ubytujete.

  6. 6
    Poskytuje hotel službu odnosu zavazadel?

    Ano, s vašimi zavazadly vám vždy rádi pomůžeme. Kontaktujte pro tuto službu prosím naši recepci.

  7. 7
    Je hotel kuřácký?

    Ne, celé vnitřní prostory hotelu a restaurace jsou nekuřácké. Kuřáci mohou využít naší přilehlé hotelové zahrádky, kde najdete popelníky a případně místa k sezení. Další kuřáckou zónou je místo hned u hlavního vchodu do hotelu, kde jsou pro vás připraveny popelníky.

  8. 8
    Disponuje hotel společnými veřejnými prostory a restaurací?

    Ano, ve veřejném prostoru hotelu uvnitř i vně naleznete místa k setkávání a pohodlnému usazení s ostatními. Ve stejné budově se také nachází restaurant CAPRA, kde můžete trávit svůj čas a dát si něco dobrého k jídlu či pití.

  9. 9
    Je v hotelu prádelna?

    Ne, hotel bohužel zatím nedisponuje vlastní prádelnou, ale jsme samozřejmě schopni vám dvakrát týdně zajistit za poplatek externí službu praní prádla.

  10. 10
    Nachází se na všech pokojích televizor? Jaké kanály zde naleznu?

    Ano, na všech našich pokojích se nachází širokoúhlé televizory. Televizní kanály najdete v jazyce českém, německém i anglickém, případně je možné se přes hotelovou Wi-Fi v televizi připojit k aplikacím jako je HBO, Netflix, YouTube a jiné.

  11. 11
    Mohu si v pokoji uvařit jídlo? Mohu si donést na pokoj jídlo zvenku?

    Na pokojích nejsou zařízení určené k vaření či ohřevu jídla. Jídlo zvenku je samozřejmě možné si na svůj pokoj bez problému donést, s případným ohřevem se obracejte na recepci.

  12. 12
    Do kdy je možné svůj pobyt bezplatně stornovat? Jaké jsou případně storno poplatky?

    Bezplatné storno při rezervaci pokoje je možné vždy nejpozději 3 dny před vaším příjezdem. Při stornu rezervace 2 až 0 dní před příjezdem či nedojezdu činí storno poplatek 100 % z ceny ubytování.

  13. 13
    Jakým jazykem se s námi domluvíte?

    Naši recepční mluví vždy minimálně jazykem českým, anglickým a německým.

  14. 14
    Je možné na pokoj připravit dětskou postýlku?

    Ano. Pro přípravu dětské postýlky na vašem pokoji vždy prosím kontaktujte recepci předem.

  15. 15
    Připojím se v hotelu k internetu?

    Ano, v celých prostorách hotelu i restaurace včetně prostorů venkovních je možné se bezplatně připojit k internetové Wi-Fi.

  16. 16
    Je povolené ubytování se zvířetem?

    Ano, ubytování s vaším čtyřnohým mazlíčkem je samozřejmě možné bez poplatku. Prosíme pouze tuto skutečnost vždy předem nahlásit recepci.

  17. 17
    Disponuje hotel privátními parkovacími místy pro hosty?

    Ano, přímo před hotelem se nachází privátní parkoviště s poplatkem 190 Kč/ noc pro hotelové hosty, které je ovšem nutné zarezervovat předem. Možné je také parkování na Mírovém náměstí, kde naleznete parkovací automaty po celé ploše náměstí. Poplatek za parkování je dle aktuální sazby, v neděli je parkování zdarma.

  18. 18
    Je možné zajistit v hotelu službu TAXI?

    Ano, tato služba je samozřejmě kdykoliv k objednání na recepci hotelu.

  19. 19
    Jsou pokoje pravidelně udržovány uklizené při pobytu delším než jeden den?

    Ano, samozřejmě. Úklid vašeho pokoje probíhá pravidelně každý den v dopoledních hodinách naším housekeepingem, úklid je včetně výměny prádla a doplnění hygieny a nápojů.

Vážení hosté,

Grandhotel SALVA je od května 2020 trvale uzavřený.

Velmi nás těší, že se nám podařilo rekonstruovat dům U Černého orla, který znovu mohl sloužit jako hotel a navázat tak na tradici sahající až do roku 1715. Rádi bychom vám poděkovali, že jste si k nám našli cestu a pro svůj pobyt v královských Litoměřicích si vybrali právě náš hotel.

Restaurant CAPRA, který sídlí ve stejném objektu, je i nadále otevřený a vy se tak můžete těšit na originální koncept restaurace a baru.

Tým Grandhotelu SALVA